Darmowa wysyłka na terenie Polski od 150zł.

Prawo do odstąpienia od umowy

Informacja dla konsumenta – prawo do odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem, każdy ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej niebezpośrednio. W Sklepie Internetowym czynność taką należy można wykonać w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji. Dodatkowo informacja taka  powinna mieć formę jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie można przesłać na przykład: pisemnie na adres: P.P.H.U. „ EUROWOLLE” Wiesław Rozynek, ul. Wałbrzyska 38, 58-160 Świebodzice, a także w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@eurowolle.pl;

prawo do ostąpienia od umowy – wzór formularza

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsumenci mogą skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy. Nie jest to jednak obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego konsumentowi prawa. Należy to zrobić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności.  W tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas). Płatności zwracamy niezwłocznie. W każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Z wyłączeniem sytuacji w których otrzymamy zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Dodatkowo możemy to zrobić do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli klient otrzyma zakupioną rzecz, to zobowiązany jest odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Wałbrzyska 38, 58-160 Świebodzice, niezwłocznie. W każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin jest zachowany jeżeli produkt, a także produkty odesłane zostaną przed upływem terminu 14 dni. To klient ponosi koszty zwrotu rzeczy. Ponadto odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Eurowolle pasjonujemy się wełną i jej dobroczynnym wpływem na zdrowie i komfort snu oraz wypoczynku

Kontakt

tel:  (+48) 885 525 253

ul. Wałbrzyska 38
58-160 Świebodzice

Brak produktów w koszyku.

Wykorzystaj swój kupon

wakacje

-15% na cały asortyment!

ODBIERZ KOD

Twój koszyk nie pozostał sam sobie?:)

Wpisz swoje dane poniżej, aby zapisać swój koszyk na później. A kto wie, może nawet wyślemy ci słodki kod rabatowy :)